http://www.istebna.eu/mieszkaniec?ref=occ

Styczeń 2016

P W Ś C P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Turystyka » Beskidzka 5
„Siła płynie z gór!”
 

Siła płynie z gór!” – rusza ogólnopolska kampania promocyjna Beskidzkiej 5

W grudniu rozpoczęła się ogólnopolska kampania promocyjna Beskidzkiej 5, adresowana przede wszystkim do rodzin z dziećmi z całej Polski, poszukujących miejsca do atrakcyjnego spędzenia zimowego urlopu i ferii. Grupa docelowa kampanii reklamowej to: kobiety i mężczyźni w wieku 20 – 40 lat, posiadający dzieci, z wykształceniem co najmniej średnim, o dobrej sytuacji materialnej, mieszkający poza województwem śląskim (zwłaszcza w dużych miastach) i preferujący spędzanie wolnego czasu poza miejscem zamieszkania.

Kampania realizowana będzie w dwóch etapach: przed sezonem zimowym 2009/2010 oraz przed sezonem letnim 2010. Wykorzystane zostaną różne narzędzia i kanały promocji, co pozwoli dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców.

Główne hasło etapu kampanii realizowanego w grudniu to „Beskidzka 5 – tu zjeżdżają całe rodziny”. W ramach tego etapu w pięciu dużych miastach Polski - Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie - pojawią się wielkoformatowe bilbordy w łącznej ilości 50 sztuk, które zapraszać będą do zimowego wypoczynku w naszym regionie. Obszerny, 6-stronicowy artykuł o Beskidzkiej 5 ukaże się w dwóch czasopismach lotniskowych, dystrybuowanych na lotniskach w Katowicach i Krakowie. Beskidzka 5 będzie reklamować się także w Internecie – baner promocyjny naszego regionu pojawi się na głównej stronie portalu Onet.pl. Ostatnim kanałem promocji będzie telewizja – planowany jest cykl programów prezentujących możliwości atrakcyjnego spędzenia czasu w Beskidzie Śląskim, który zostanie wyemitowany w telewizyjnej Dwójce w ostatnim tygodniu grudnia, w przedpołudniowym „Studiu Zima” (bezpośrednio po „Pytaniu na śniadanie”).

Realizacja tak obszernej kampanii możliwa jest dzięki współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Gminy Beskidzkiej 5 zawarły na potrzeby realizacji tego projektu umowę partnerską. Liderem projektu zostało Miasto Ustroń, które pełniło rolę lidera także we wcześniejszym projekcie realizowanym przez Beskidzką 5 – „Program rozwoju
i promocji produktów turystycznych i kulturowych Beskidzkiej 5”. Dokumentacja aplikacyjna o dofinansowanie projektu promocyjnego złożona została w kwietniu 2008 roku w konkursie w ramach Działania 3.4. „Promocja turystyki” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2007-2013. Warto podkreślić,
że projekt „Siła płynie z gór – ogólnopolska kampania promocyjna Beskidzkiej 5” uzyskał na ocenie merytorycznej 100% możliwych do zdobycia punktów. Dzięki tak wysokiej ocenie i uzyskaniu dofinansowania z funduszy unijnych, nasz region stanie się bardziej rozpoznawalny w całej Polsce i przyciągnie nowe grupy turystów.
 

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego – realna odpowiedź na realne potrzeby”. Projekt „Siła płynie z gór – ogólnopolska kampania promocyjna Beskidzkiej 5” jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

„Beskidzka 5 – widoki na dobrą kondycję”.
„Siła płynie z gór!” – Beskidzka 5 w telewizyjnej Dwójce
drukuj drukuj
« powrót
Dodał: AL Dodano: 2009-12-03, godz. 13:09